برج های مسکونی رزت

دوان ایرانیان در سال ۱۳۹۵ به عنوان مشاور انحصاری بازاریابی و فروش برج های مسکونی رزت توسط کارفرمای پروژه، گروه صنعتی طبیعت میهن، انتخاب شد.

برج های مسکونی رزت در زمینی به مساحت ۱۰۷۳۲ مترمربع در منطقه ۵ تهران و با طراحی فرزاد دلیری، معمار خبره ایرانی در حال ساخت می باشد. در شرایط پر ترافیک امروز تهران، همجواری با بزرگراه های همت، باکری، حکیم و نیایش و دسترسی به وسایل نقلیه عمومی همچون مترو سبب آن شده است تا موقعیت مکانی رزت از حیث دسترسی یکی از بهترین و مطلوب ترین موقعیت های محدوده غرب تهران تلقی شود. همین موضوع می تواند نقشی بسیار حائز اهمیت در ساخت و حفظ تصویر ذهنی مناسب در ذهن خریداران محسوب شود.

پس از انجام مطالعات دقیق و جامع اولیه، فرآیند طراحی کمپین های بازاریابی آغاز شد. به همین منظور، تعریف هویت جدید برای ساختمان و اقدامات مهندسی ارزش پروژه آغاز گردید. تا بتوان از این راه خریداران پروژه امکانات رفاهی بیشتری را دریافت کنند. همچنین در نهایت رزت تبدیل به خانه ای دوست داشتنی برای مخاطبین خود شود. تعریف امکاناتی همچون سوپرمارکت و نانوایی، باشگاه ورزشی، لابی مجهز، اصلاح آسانسورها، مهد کودک و سالن همایش، و طراحی محوطه و بام سبز پروژه به عنوان مکانی برای گردهمایی های خانوادگی از جمله اقدامات در راستای مهندسی ارزش پروژه رزت بوده است. 

فعالیت های دوان

تغییر نام، طراحی لوگو، طراحی کاتالوگ و وبسایت درخور پروژه با بهره گیری از تیم حرفه ای طراحی، تولید محتوای ابزارهای تبلیغاتی ، طراحی و ساخت دفتر اطلاع رسانی و فروش منحصر به فرد و منطبق با جایگاه برج رزت از جمله فعالیت های تیم بازاریابی دوان جهت معرفی هویت جدید پروژه و بهبود و ارتقاء تصویرذهنی آن در ذهن مخاطبین بوده است.

دوان ایرانیان همواره پیشتاز در طراحی و اجرای ایده های نو در میان هم صنفان خود بوده است. از این رو در پروژه رزت به منظور ملموس ساختن شرایط پروژه و ویژگی های استثنایی آن، با استفاده از جذابترین ابزارهای نمایش بصری همچون ماکت و انیمیشن، اقدام به خلق تصویری واقعی برای مشتریان خود کرده است.

از اقدامات بسیار حائز اهمیت در پروژه رزت تشخیص و شناسایی درست بازار مخاطبین این پروژه بوده است که همین موضوع در تعریف و طراحی کمپین های موثر بازاریابی و تبلیغات نقشی بسیار تأثیرگذار را ایفا کرده است.

پس از مطالعه مدل های متفاوت قیمت گذاری و تحلیل موقعیت پروژه، دوان ایرانیان با بکارگیری استراتژی های هوشمندانه در زمان فروش پروژه، قیمت گذاری بهینه با توجه به زمان فروش، تعیین شرایط پرداخت منعطف و تدوین قرارداد فروش بی نقص توانست در مدت زمان تعیین شده به وعده خود نسبت به کارفرما عمل کند و طبق برنامه ریزی های انجام شده فرآیند فروش را پیش ببرد.

تقسیم بازار و جایگاه یابی پروژه رزت به صورت حرفه ای و با بکارگیری دانش به روز جهان به گونه ای انجام شد که افراد محترم و سرشناسی چون آقایان محمود دولت آبادی، حمیدرضا پگاه و مهدی رحمتی اقدام به خرید واحدهای مسکونی این مجتمع نموده اند. رزت با توجه به امکانات ویژه و شرایط خاصی که داراست، پروژه بسیار مهمی برای دوان ایرانیان تلقی می شود. همکاری دوان با شرکت توسعه عمرانی پارس کهن نتایج مثبت و سازنده ای را در پی داشت که منجر به خلق پروژه های مشترک بسیار شد.

از دیگر فعالیت های بسیار حائز اهمیت در پروژه رزت اخذ بازخورد از فرم های بازدیدکنندگان و خریداران جهت بهبود تمامی فعالیت های یکپارچه مهندسی بازاریابی و فروش دوان همچنین تنظیم بندهای حقوقی تخصصی در عنوان قراردادها بوده است. 

دوان پس از به پایان رساندن قرارداد کارگزاری مهندسی بازاریابی و فروش رزت اکنون به عنوان نماینده کارفرما در فروش مجدد تا تحویل و استقرار تیم بهره برداری واحدها با خریداران افتخار همکاری را خواهد داشت. 

درباره رزت:

برج های مسکونی رزت در زمینی به وسعت ۱۰۷۳۲ مترمربع با زیربنای ۶۵۲۱۲.۲ مترمربع در منطقه ۵، محله شهر زیبا، در حال احداث می باشد. رزت با ۳۶۴ واحد یک مجموعه مسکونی است که تعداد طبقات آن از سطح زمین ۱۳ طبقه و یک طبقه پیلوت و ۵ طبقه زیرزمین دارد. رزت بزرگترین پروژه ساختمانی منطقه ۵ تهران محسوب می شود و دسترسی بسیار مناسب آن از جمله ویژگی های حائز اهمیت این پروژه است. معماری چشم نواز برج ها با طراحی گروه مهندس فرزاد دلیری همراه با امکانات و خدمات رفاهی کامل و مناسب، رزت را تبدیل به مجموعه ای لوکس و منحصربفرد کرده است.

امکانات بی نظیر این پروژه شامل موارد ذیل می باشد:
– ۴۰۵ فضای پارکینگ برای ساکنین
– دو مجموعه مجزا استخر و سونا
– دو سالن بدن سازی مجزا برای آقایان و بانوان
– جاده تندرستی
– سینمای خانوادگی
– سالن اجتماعات
– ۱۰ باب واحد تجاری- رفاهی- خدماتی با متراژ کلی ۱۰۳۵ مترمربع
– زمین تنیس، والیبال و بسکتبال
– فضای روف گاردن

سایر اطلاعات پروژه:
– فضای مشاعات ساختمانی وسیع و مناسب با متراژ ۲۸۲۴۵ مترمربع
– دسترسی آسان از طریق اتوبان های همت، حکیم و باکری
– مجاورت با ایستگاه مترو خط ۶
– عدم اشراف واحدها به یکدیگر
– نورگیر بودن تمامی واحدها
– سیستم مناسب و مطبوع سرمایش و گرمایش
– فضای سبز مناسب وسیع و زیبا

موقعیت مکانی:

تهران، شهرزیبا، میدان الغدیر، جنب کلینیک مهر

مالک و سرمایه گذار:

مالک پروژه مسکونی رزت شرکت ساختمانی توسعه عمرانی پارس کهن زیرمجموعه گروه صنعتی طبیعت میهن می باشد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر:

۹۸۹۱۲۳۸۶۴۴۴۴+

www.rozetresidence.ir

برای تماشای انیمیشن پروژه مسکونی رزت روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.aparat.com/v/9aCfA