مرکز تجاری فیروزه

اصفهان، شهر گنبدهای فیروزه ای و سومین شهر بزرگ ایران که از آن به عنوان شهری مهم در عرصه سکونت و گردشگری یاد می­ شود. اصفهان از اولین شهرهای ایران است که به شبکه شهرهای خلاق جهان زیر نظر یونسکو پیوست.

از شلوغ ترین مسیرهای پیاده ­روی در این شهر تاریخی دو خیابان چهارباغ عباسی و چهارباغ بالا هستند. این خیابان ­ها که شمال به جنوب اصفهان را به هم متصل می­ کنند در محل زاینده رود و از طریق سی و سه پل، که اکنون یکی از پر رفت و آمدترین مسیر های پیاده ­روی شهر اصفهان است، به یکدیگر وصل می­ شوند.

به دلیل وجود مراکز تجاری، فرهنگی و گردشگری و هتل ها در کنار این دو خیابان و عبور خط مترو اصفهان در امتداد آن، این منطقه رونق اقتصادی و گردشگری خاصی دارد. زاینده ­رود، فضای سبز اطراف آن و جاذبه ­های تاریخی باعث جذب مردم به این منطقه شده است. همچنین این منطقه را به یکی از پررونق ترین مناطق گردشگری تبدیل کرده است.

فیروزه به عنوان یک مجتمع تجاری لوکس در نزدیکی سی ­و سه پل پس از نیازسنجی مراکز تجاری در اصفهان ساخته شد.

ایده پردازان و طراحان مرکز تجاری فیروزه نیاز به حفظ ارزش­ های سنتی و تاریخی اصفهان، توجه به نیاز های روز مردم اصفهان و گردشگران، دسترسی مناسب، لوکس بودن و برخورداری از امکانات رفاهی و تفریحی مناسب را احساس کرده و در طراحی و ارائه کانسپت های مرکز تجاری، این موارد را جزء دغدغه های اصلی خود درنظر گرفته اند تا بتوانند مرکز تجاری مناسب مخاطبان خاص خود را ایجاد نمایند.

موقعیت مناسب مرکز تجاری فیروزه، طراحی مدرن و فضاهای زیبای تجاری و همچنین رونق منطقه، این مرکز را به مقصدی جذاب نه تنها برای مردمان محلی، بلکه برای مخاطبانی در سطح بین­ المللی بدل کرده است. طراحی و اجرای مرکز تجاری فیروزه با کاشی های چشم ­نواز فیروزه ای انجام شده است. سقف گنبدی شکل آن هم تداعی­ کننده گنبدهای فیروزه ای اصفهان و هم به دنبال ایجاد یک فضای مدرن مطابق با نیازهای روز شهری است.

پله برقی ها، آسانسور و راه پله های مناسب، قوس ­ها، وویدها و راهرو­هایی که همه با استانداردهای روز دنیا ساخته و جانمائی شده ­اند، گردش در مجموعه را برای مراجعه ­کنندگان لذت بخش و سرگرم کننده کرده است.

همچنین وجود فودکورت و رستوران علاوه بر مغازه ها باعث می شود که تعدادی از مراجعین بدون آنکه قصد خرید داشته باشند، برای گذراندن اوغات فراغت، تعاملات اجتماعی و .. به مجتمع فیروزه مراجعه کنند. رستوران مجلل و فودکورت همراه با فضای باز بالکن با دیدی به منظره زیبای سی و سه پل و زاینده رود، امکان تجربه لحظات خوشی را به خانواده ها و گردشگران می ­دهد.

مرکز تجاری مدرن فیروزه در ۹ طبقه در زمینی به مساحت ۲۳۵۷ مترمربع در خیابان چهارباغ بالا، در ۱۰۰ متری سی و سه پل ساخته شده است و با رعایت استانداردهای بهره­ برداری مراکز خرید، قطعا مشتریان بسیاری به این مرکز خرید مراجعه خواهند کرد.

مشخصات پروژه فیروزه:

  • مرکز تجاری فیروزه در ۹ طبقه شامل یک طبقه رستوران، یک طبقه فودکورت، ۴ طبقه تجاری و ۳طبقه پارکینگ می­ باشد.
  • این مرکز در موقعیتی استراتژیک در یکی از مهم­­ترین مراکز شهری اصفهان با دسترسی به ایستگاه مترو، در خیابان چهارباغ بالا، در ۱۰۰ متری سی و سه پل قرار دارد.
  • این پروژه با مساحت ناخالص ۱۶۷۷۸ مترمربع در زمینی به مساحت ۲۳۵۷ مترمربع ساخته شده است.
  • مجموع مساحت مفید قابل واگذاری آن، ۶۲۶۵ متر مربع است.

مروری بر امکانات مرکز تجاری فیروزه:

  • یک طبقه رستوران لوکس (طبقه چهارم، طبقه آخر)، در زیر گنبد قوسی مرکز تجاری با ۱۰۰۸ متر سالن پذیرایی و ­چشم ­انداز بی­نظیر رودخانه زاینده رود و سی و سه پل.
  • یک طبقه مختص فودکورتی مجزا ( طبقه سوم) شامل۱۰ واحد ارائه کننده خوراک و نوشیدنی به مساحتی حدود ۴۰۰ مترمربع و فضای مشاعی حدود ۷۰۰ مترمربع، با کیفیت بالای طراحی و اجرا همراه با سیستم­ ها و فضاهای پشتیبان فودکورت و رستوران. همچنین دارای یک تراس با مساحت ۲۰۷ مترمربع با چشم ­انداز رودخانه زاینده­ رود و سی و سه پل است.
  • جانمایی فضای کافی و مناسب پارکینگ در سه طبقه زیر زمین فضاهای بهداشتی به تعداد مناسب و کافی.

مالک و سرمایه گذار:

شركت سرمايه­ گذاري مسكن زاينده رود از سال ۱۳۶۹ به عنوان شعبه  مرکزی شرکت سرمایه گذاری مسکن آغاز به فعالیت نمود. تاکنون بالغ بر ۹۰۲ هزار متر مربع پروژه های مسکونی ، تجاری و اداری را اجراء نموده است. اکنون این شركت به عنوان یکی از شرکت های گروه سرمايه گذاري مسكن (وابسته به بانک مسکن) به عنوان مالک و سرمایه­ گذار فیروزه است.

برای آشنایی بیشتر با شركت سرمايه گذاري مسكن زاينده برروی لینک زیر کلیک کنید:

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب

سایر اطلاعات پروژه:

  • اجرا و نصب آسانسورهای نفربر و پله های برقی درجه یک با آخرین تکنولوژی دنیا
  • اجرای معماری داخلی و سقف­ های کاذب با بهترین مصالح نوین و نفیس
  • معماری و طراحی دکوراسیون اختصاصی و  مدرن برای رستوران
  • تعداد ۶۱ واحد تجاری و تخصیص یک واحد تجاری با متراژ بالا
  • دریافت جایزه ملی سازه برتر فولادی کشور در سال ۲۰۱۷
  • اجرای پارکینگ ها با سنسور و سیستم هوشمند پارکینگ
  • سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش مطبوع مجموعه
  • دارای سیستم اطفاء حریق اتوماتیک و دستی، سیستم هوای تازه و سیستم روشنایی اضطراری به وسیله ژنراتور
  • دوربین های مداربسته و سیستم حفاظتی- حراستی
  • دارای انبار و سردخانه

مشاور استراتژیک پروژه:

شرکت دوان ایرانیان در استراتژی های حضور مرکز خرید فیروزه در بازار به عنوان مشاور استراتژیک و ایده پرداز در کنار کارفرمای پروژه حضور دارد.

در دیدگاه معاصر، مراکز خرید می­ توانند جایگاه ­های مختلفی از جمله  اجتماعی، لوکس، خانوادگی، به صرفه، دارای معماری منحصر به فرد و… را داشته باشند که خود می ­تواند انگیزه ­ای برای مراجعه کردن به این مراکز باشد. جایگاه مراکز خرید یا رویکرد کلی آن­ها، تعیین کننده هویت است و سبب خلق ارزش و جایگاه متفاوت آن­­ها در ذهن مخاطبان می­ گردد. رویکرد اصلی که مرکز تجاری خود را توسط آن ارائه می­ کند، تعیین کننده مخاطبان مرکز تجاری است و امکان رقابت

با مراکز خرید دیگر را ایجاد می­ کند تا مرکز تجاری بتواند در شبکه مراکز خرید، جایگاه مناسب­تری را پیدا­کند. جایگاه مرکز تجاری، هویت برند مرکز تجاری را تعریف ­کرده و تصویری از برند است که می­ تواند کلید استراتژی بازاریابی آن برند محسوب شود.

بر اساس آن می ­توان سایر فعالیت­ های قیمت­گذاری، مارکتینگ و پروموشن ­های پروژه را ترتیب داد. جایگاهی که با ایده­ پردازی و مشاوره شرکت دوان ایرانیان برای مرکز تجاری اداری فیروزه اصفهان انتخاب شده، جایگاه مراکز تجاری لوکس است. مرکز خرید فیروزه مرکز کوچک لوکسی است که خدماتی را در جهت راحتی مخاطبان خاص خود ارائه­ می­ کند.

موضوع کلیدی دیگری که در موفقیت مراکز خرید نقش بسیار مهمی دارد، مدیریت بهره­ برداری مرکز خرید است. این امر موجب حیات دائمی و با کیفیت مراکز خرید می­­ شود.

بهره برداری

مسئولیت مدیریت بهره­ برداری مرکز خرید فیروزه برعهده شرکت دوان ایرانیان است. فعالیت ­های دوان ایرانیان درحوزه مدیریت بهره ­برداری این مرکز تجاری، از تعیین دسته کاربری هر مغازه و انتخاب مستاجران کلیدی، ارتباط کارآمد میان مستأجران لنگر و مستأجران دیگر (Tenant Mix)، مذاکره با برندهای مطرح و سرشناس به تناسب هویت مرکز خرید، مدیریت فرآیند جذب آن‌ها (Brand Mix) و به طور کلی از بحث فروش و مالکان مرکز تجاری تا مدیریت روزانه و مشاوره در خصوص امکانات مورد نیاز را در بر می ­گیرد.

از دیگر مسئولیت­ های دوان ایرانیان در این پروژه مشاوره برندینگ پروژه است. دوان ایرانیان پس از مشخص کردن جایگاه برند مرکز خرید فیروزه از طریق کمپین‌ های مختلف بازاریابی از جمله مدیریت و مشاوره طراحی وب سایت، مدیریت بازاریابی از طریق شبکه ‌های مجازی و مدیریت رویدادها و پروموشن‌ های انگیزشی و … به اطلاع رسانی این مرکز تجاری و تثبیت برند پروژه در سطح شهر می­ پردازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید:

۹۸۹۱۲۳۸۶۵۵۵۵+