برج های مسکونی ویتوس

درباره برج های مسکونی ویتوس

برج‌ های مسکونی ویتوس با رویکردی متفاوت نسبت به تامین مسکن در شهر ساحلی نوشهر در حال ساخت می‌باشند. ویتوس با استفاده از معماری و موقعیت خاص زمین خود، از یک سو به دریا و از سویی دیگر به کوه های البرز چشم انداز بی‌نظیری دارد. از آنجا که فاصله کوه و دریا در نوشهر بسیار نزدیک به هم می‌باشد، طراحی جذاب و منطبق با ویژگی‌های اقلیمی منطقه امکان بهره‌مندی از هر دو جاذبه شمال را به ساکنین می‌دهد.

علاوه بر چشم انداز و امکانات داخلی پروژه، دسترسی های پروژه نیز بسیار مطلوب و آسان می‌باشد. فاصله ۵ دقیقه ای پیاده تا بازار روز نوشهر، فاصله ۱۰ دقیقه ای تا پیاده‌راه و مراکز خرید اصلی از دیگر نکات مثبت ویتوس محسوب می‌شوند.

برج های ویتوس در ۱۰ طبقه مسکونی روی همکف با زیربنای تقریبی ۳۷۰۰۰ متر مربع که شامل ۱۳۴ واحد مسکونی و ۲ واحد تجاری رو به بندر نوشهر واقع شده است. برج‌های ویتوس دارای ۲۲۲ عدد پارکینگ در طبقات ۱ الی ۳ می‌باشد.

امکانات برج های ویتوس

طراحی ساختمان به گونه‌ای است که از طبقه چهارم به بالا، مجتمع به سه برج اصلی تقسیم بندی می‌شود و در بام از طریق پل‌ به یگدیگر متصل می‌‎شوند. تراس های وسیع در طبقات و تعبیه حیاط در طبقه چهارم با دید و منظره کوه و دریا از نقاط بسیار دلنشین این پروژه می‌باشد. لابی بزرگ و دلباز به همراه فضای انتظار، لابی من و حراست ۲۴ ساعته، سینمای اختصاصی، فضای بیزینس لانژ، پانسیون گیاه، آشپزخانه اشتراکی بام، اتاق بازی و خشکشویی از فضاهای تعریف شده مشاعات طبقه همکف می‌باشد.

دو فروشگاه با کاربری کافه نان و شیرینی و همچنین سوپرمارکت تخصصی فرآورده‌های گوشتی برای ارائه خدمات به مشتریان و ساکنین برج در طبقه همکف تعبیه شده است. وجود بام سبز با امکانات تفریحی شامل دو مجموعه استخر با دید بی‌نهایت رو به دریا، جکوزی، سونای خشک و بخار، اتاق نمک، اتاق ماساژ، باشگاه ورزشی و مسیر پیاده روی به طول ۳۰۰ متر با تعبیه مکان‌های نشستن و استراحت متنوع و امکان لذت بردن از منظره بندر و دریا را در اختیار ساکنان قرار می‌دهد. انتخاب موقعیت مکانی منحصر به فرد جهت احداث این پروژه از امتیازات برج مسکونی می‌باشد. در مجموع بالغ بر حدود ۵۰% از زیر بنای این مجتمع به مشاعات و فعالیت های رفاهی ساکنین اختصاص داده شده است.

مدیریت توسعه و سرمایه گذاری در برج های ویتوس

شرکت دوان ایرانیان سرمایه گذار، توسعه دهنده و بهره‌بردار برج‌های مسکونی ویتوس می باشد. با توجه به فاصله کم شهر نوشهر با کلانشهر تهران، هدف اصلی ارائه نمونه ای از مسکن لوکس و با امکانات ویژه در شمال ایران بوده که بیشتر افراد از آن برای مسکن دوم خود استفاده می نمایند. طراحی معماری پروژه توسط گروه معماری “هنوز” بر اساس فاکتورهای اقلیمی و با فرم و متریال های مدرن صورت گرفته است. واحد های مسکونی با متراژ های متفاوت متناسب با نیاز افراد، با هدف استفاده بهینه از فضا و ترکیب معماری درون و بیرون طراحی شده اند.

دوان ایرانیان به عنوان توسعه دهنده ویتوس، جایگاه یابی متفاوت و منحصربفردی را بین دیگر پروژه های مسکونی استان مازندران برای این پروژه در نظر گرفته است. تقسیم بندی واحدهای مسکونی به تیپ های مختلف برای استفاده گروه های مختلف مخاطب این پروژه را منطبق با سلیقه گروه های مختلف خواهد کرد. برای هر واحد مسکونی داستانی متصور شده است. داستانی از خانواده یا شخصی که قصد استفاده از آن را دارد. با توجه به روایتگری داستان های متعدد برای ویتوس، امکانات و زیرساخت های هر واحد مسکونی و کل مجموعه تعریف و تدقیق شده است.

برندینگ از جمله توانمندی های شرکت دوان ایرانیان برای پروژه های ساختمانی است. پایه های اصلی برند ویتوس از لحظه انتخاب موقعیت مکانی خلق شد. موقعیت مکانی این پروژه جایی در نظر گرفته شد که احساس آرامش را در ساکنین ایجاد کند. همچنین ویتوس را همچون مأوایی برای دور بودن از هیاهو و دغدغه های کلانشهرها در خاطر آورند. ویتوس خانه ای خواهد بود که دسترسی به امکانات شهر نوشهر را نیز را از طریق پیاده روی تأمین می‌کند. چشم انداز رو به دریا همیشه جذاب و خاطرانگیز است. چشم انداز شب به واسطه مجاورت با بندرگاه مملو از نور و زندگی است و حیات جریان دارد.

از سوی دیگر، خدمات ارائه شده به ساکنین بخش قابل توجهی از ارزش پروژه را می‌سازد. ورزش، شنا، آفتاب گرفتن، مدیتیشن، خرید، سرو صبحانه در منزل، سرگرمی کودک، بودن در جمع دوستان، دورهمی های فرهنگی، هنر و خلاقیت، خدمات لاندری، خدمات نظافت، لابی منی که همواره حواسش به خواسته ها و امنیت شما هست، کارواش و خدمات خودرو، وله پارکینگ و …. امکاناتی هستند که در یک قدمی خانه امن شما قرار گرفته و شما را برای سکونت در آن مشتاق می‌کنند.

معماری منحصربفرد، توجه به نقش نور طبیعی، تراس های بزرگ برای بودن در جریان طبیعت، فضاهای سبز و داستانی که نام “ویتوس” در شهر زیبای نوشهر روایت می‌کند تصویر ذهنی بسیار جذاب و خلاقانه ای را از پروژه در ذهن ها ایجاد کرده است. ویتوس

ویتوس به معنای فرشته نگهبان بندرگاه است و به عنوان المان شهری همواره چشم اندازی زیبا را به ارمغان خواهد آورد.

آدرس:

نوشهر، خیابان سلطان محمدی، بعد از بازار ماهی فروشان، روبروی بندر

شماره تماس:

۰۹۱۲۳۸۶۵۵۵۵

برندینگ پروژه ساختمانی ویتوس: داستان ساکنین را تعریف کردیم!

برج مسکونی ویتوس نوشهر : همه چیز از مطالعات فرصت و برندسازی آغاز می شود!

در همسایگی بندرگاه نوشهر: آغاز طراحی خانه ای که دوستش دارید!