برگزاری رویداد ورزش و سرگرمی

رویداد ورزش و سرگرمی، عنوانی که بار دیگر تیم توسعه و مدیریت سیتادیوم رشت در راستای همگونی این پروژه فاخر با مخاطبین آتی خود برگذار کرد.

دوان ایرانیان به عنوان توسعه دهنده و مشاور استراتژیک بازاریابی و برندینگ پروژه سیتادیوم رشت؛در تاریخ ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳، رویداد ورزش و سرگرمی را در راستای اهداف اجتماعی پروژه و بخصوص در راستای ترویج فعالیت های اجتماعی و ورزشی، ایجاد یک فضای فعال و پرانرژی برای مخاطبین آتی خود و ایجاد سرگرمی های خانوادگی در جامعه، طراحی و اجرا کرد.

رویداد ورزش و سرگرمی سیتادیوم به طور خاص برای ترویج فعالیت های ورزشی و ارتقای سلامت خانواده در تمامی سنین برنامه ریزی شد که شامل فعالیت های مهیجی از جمله، مسابقه طناب کشی ۳ نفره، چالش خانوادگی بازی دوز، چالش ضربه ایستگاهی و بسکتبال بود. ورزش بند بازی، که به عنوان ورزشی تعادلی شناخته میشود و در آن ورزشکاران با انجام حرکات نمایشی برروی تسمه راه میروند، فرصتی مناسب یرای بهبود و تمرکز بدنی با حضور مربیان مجرب برای مخاطبین رویداد ایجاد کرد. شرکت و تجربه بند بازی برای عموم ازاد بود و این ورزش هیجان انگیز توانست تجربه ای به یاد ماندنی را برای شرکت کنندگان رقم بزند. همچنین حرکات ورزشی نمایشی همچون اتش بازی، اجرای ترکیبی پارکور و بسکتبال و اجرای موزیک زنده توسط بیت باکس جذابیت و هیجان دوچندانی به رویداد بخشید.

تیم بسکتبالیست جوان و پر انرژی عاج فیل در این برنامه حضور داشت و همه شرکت کنندگان می‌توانستند باکمک و زیر نظر مربیان شوت بسکتبال انجام بدهند، جایزه ببرند و بازی بسکتبال را تجربه کنند. این تیم با اجرای بی‌نظیرش که ترکیبی از پارکور و بسکتبال و آتش بازی بود جذابیتی دو چندان با این رویداد بخشید و بسیاری از مخاطبین را به ورزش مهیج بسکتبال علاقه مند کرد.

 در راستای تشویق عموم به فعالیت های ورزشی و ارتقای سلامت فردی جوایزی ارزنده به برندگان مسابقات در طول رویداد اعطاء شد.

اجرای موسیقی زنده برای ایجاد فضایی شاد و مهیج ورزشی و همچنین ارائه خدمات پذیرایی برای راحتی مخاطبین در طول رویداد امکان پذیر بود، که شامل نوشیدنی های انرژی زا، بارگرم و سرد قهوه و ساندویچ برگر از جمله عوامل تکمیل کننده رویداد ورزش و سرگرمی ستایوم رشت بودند.

سیتادیوم رشت، بزرگ ترین مرکز تجاری تفریحی شمال ایران با زیربنای ۱۱۰ هزار مترمربع در محور رشت-انزلی در دست احداث میباشد که با همت مهندسین و متخصصین حوزه صنعت ساختمان و مراکز خرید در دو فاز ساختاری کلان به بهره برداری خواهد رسید.

برای اطلاعات بیشتر درباره پروژه سیتادیوم به وبسایت سیتادیوم مراجعه فرمایید:

سیتادیوم رشت