حضور فعال سیتادیوم در جشنواره‌ های بومی ارومیه

در ادامه فعالیت های کمپین تبلیغاتی پروژه سیتادیوم ارومیه و در راستای معرفی برند سیتادیوم، تیم پارکورکاران سیتادیوم با اجرایی پرشور در جشنواره تابستانه ایران زمین در دهکده ساحلی چی چست ارومیه، لحظات شاد و بیادماندنی را در کنار خانواده های  ارومیه ای رقم زدند. سیتادیوم با توجه به مسئولیت اجتماعی خود با حمایت ویژه از یک تیم پر انرژی و خودساخته پارکور در این جشنواره شرکت کرد. این برنامه که با استقبال بازدیدکنندگان این جشنواره روبرو شد با هدف آشنایی مخاطبین با مجتمع تجاری و تفریحی سیتادیوم ارومیه صورت گرفته است.

شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور استراتژیک توسعه بازاریابی و فروش سیتادیوم باتوجه به سیاست های تعیین شده توسط کارگروه تخصصی کمپین تبلیغاتی سیتادیوم ارومیه مبنی بر خلق برنامه های تبلیغاتی خلاقانه و بازاریابی پارتیزانی، این بار نیز همچون اولین رونمایی از برند سیتادیوم در مسابقات لیگ جهانی والیبال به میزبانی ارومیه، دومین برنامه تبلیغاتی این مجتمع را نیز در کنار مردم و با همراهی مردم پرشور ارومیه برگزار نمود.

این برنامه هیجان انگیز در جشنواره ای که در آن به معرفی آداب و رسوم و صنایع دستی بومی آذربایجان غربی پرداخته می شد، با همراهی مردم پرشور و با نشاط ارومیه برگزار شد. کارگروه تخصصی کمپین تبلیغاتی ارومیه تاکنون تمامی برنامه های تبلیغاتی سیتادیوم را با محوریت خانواده برگزار نموده است. این کارگروه معتقد است خانواده مخاطب اصلی و توجه به رفاه خانواده ها، سنت ها و فرهنگ غنی مردم ارومیه مهم ترین اولویت این کمپین می باشند و بر همین اساس تاکنون هیچ برنامه تبلیغاتی را با محوریت واگذاری واحدها، پیگیری ننموده است.