سیتادیوم را ببینید: تبلیغات محیطی سیتادیوم رشت

طراحی بیلبوردهای محیطی پروژه سیتادیوم رشت فعالیتی تکمیلی در راستای فعالیت‌های برندینگ این پروژه است. پروژه در حال ساخت سیتادیوم رشت اصلی ترین روش ارتباط با مخاطبین آتی خود را از طریق طراحی رویدادها و ارتباطات نفر به نفر در نظر گرفته است.

با این حال اصل در دسترس بودن ایجاب می‌کند تا راه‌های برقراری ارتباط با پروژه در دسترس همگان باشد. دپارتمان بازاریابی شرکت دوان ایرانیان در این راستا مسیر دسترسی جاده ای به پروژه سیتادیوم رشت را برای اکران بیلبوردها انتخاب کرد. این مسیر که علاوه بر کمربندی اصلی شهر رشت؛ از سمت تهران تا پروژه سیتادیوم و از سمت لاهیجان تا پروژه را در بر می‌گیرد با هدف دیده شدن توسط مسافرین بین شهری استان، مسافرین به استان گیلان و همچنین اهالی شهر رشت انتخاب شده است.

طراحی بیلبوردهای پروژه‌های سیتادیوم با هدف اکران شعارها، وعده ها و آشنایی مخاطبین با پروژه صورت انجام شده است. از سویی دیده شدن نمای آتی پروژه و در ذهن ماندن آن و از سوی دیگر ارائه راه های برقراری ارتباط دو هدف اصلی طراحی بیلبوردهای سیتادیوم رشت بوده است. گام های مختلف طراحی جنبه اطلاع رسانی، خبری و آشنایی با برند سیتادیوم را داشته و با شیبی بسیار آهسته و گام های تدریجی به سمت تبلیغات و یا جذب مخطابین سرمایه گذاری و اجاره پیش رفته است.

سیتادیوم بزرگترین مرکز تجاری تفریحی شمال کشور است و برند سیتادیوم به عنوان یک مقصد برای تمامی اعضای خانواده در نظر گرفته می شود. دوان ایرانیان به عنوان مشاور استراتژیک بازاریابی و همچنین مدیریت توسعه این پروژه عظیم؛ همواره سعی داشته تا ارتباطاتی عمیق و پایه ای را با اهالی استان گیلان برقرار کند و از روش های سطحی تبلیغاتی بپرهیزد.

درباره سیتادیوم رشت بیشتر بخوانید:

سیتادیوم رشت

برای آشنایی با بزرگترین مرکز تجاری تفریحی شمال کشور سایت سیتادیوم را ببینید:

وب سایت سیتادیوم رشت