ضیافت خانواده بزرگ دهکده گلف سرزمین ایرانیان

روز سه شنبه دهکده گلف سرزمین ایرانیان حال و هوای دیگری داشت از آنجائیکه میزبان مالکان و همکاران و مدیران خود بود بر خود می بالید. این مراسم صمیمانه که با حضور جمع کثیری از خریداران که به مناسبت حضور آقای فیل رایان نماینده شرکت استرالیایی Pacific Coast Design  در ساختمان 05 شهر خودرو سرزمین ایرانیان از ساعت 4 آغاز و تا ساعت 8 به طول انجامید.

طی این مراسم شرح جامعی از شهر سرزمین ایرانیان توسط سرکار خانم آراد یکی از مدیران این مجموعه ارائه و در ادامه آقای فیل رایان شرح جامع و تخصصی در خصوص وضعیت پروژه برنامه و روند پیشرفت فیزیکی ارائه نمودند .

 پس از آن، جناب آقای احمدموسوی بنیانگذارسرزمین ایرانیان در طی سخنرانی خود شرحی از اهداف موسسین این پروژه عظیم ملی ارائه و ازخداون متعال خواستار پیشرفت و موفقیت ایران آباد شدند .

پس ازانجام مراسم پذیرایی در ادامه برنامه آقای مهندس ابراهیمی معاون اجرایی سایت سرزین ایرانیان در خصوص روند پیشرفت فیزیکی اطلاعات جامعی را به حضار دادند .

در پایان آقای مهندس جواد موسوی رئیس هیات موسس سرزمین ایرانیان به همراه آقای فیل رایان از دفتر یاد بود سرزمین ایرانیان پرده برداری نمودند و آقای فیل رایان به عنوان آغاز گر این دفتر یادبودی را در این دفتر نوشته اند.

گلف بازان آماده رقابت در زمین گلف دهکده گلف سرزمین ایرانیان باشید!

اولین دریاچه دهکده گلف سرزمین ایرانیان محصور به چمن شد، پس از اجرای عملیات زه کشی زمین های اطراف دریاچه HOLE 6  مجاور ویلاهای زون یک در بخش جنوبی دهکده گلف بستر مناسب جهت انتقال چمن ایجاد گردید.

در مرحله اول یک هکتار چمن کاشته شده در گلخانه به زمین 4 هکتاری مجاور انتقال و با توجه به ضریب رشد بالای این چمن پس از گذشت 3 ماه 1 هکتار کاشته شده به 4 هکتار گسترده شد و حال حاضر چمن زمین 4 هکتاری با محیط بیرون سازگاری پیدا کرده و آماده انتقال به زمین اصلی شده و در پی این انتقال در مرحله بعد دریاچه HOLE 6 نیز آبگیری خواهد شد.

بازدید ریاست اتحادیه کشوری صنف مشاوران املاک از سرزمین ایرانیان

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صنف مشاوران املاک کشور، آقای مصطفی قلی خسروی ریاست اتحادیه کشوری صنف مشاوران املاک از اولین شهرک (ورزشی، تفریحی، گردشگری و اقامتی ) سرزمین ایرانیان در قسمت کیلومتر 30 جاده تهران – ساوه بازدید کردند.

در این بازدید آقای انیسی مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان آقای شجاعی معاونت تامین منابع و نیروی انسانی و مدیر ویژه منطقه اقتصادی ، پذیرای ریاست اتحادیه کشوری صنف مشاوران املاک بود و در خصوص نحوه عملکرد و پیشرفت پروژه در این سرزمین و ویژگی ها و مزایای پروژه گزارشی ارائه دادند.

سرزمین ایرانیان (آیلند) یک شهرک ورزشی، تفریحی، گردشگری و اقامتی با 24 کاربری است که توسط هیأت دولت به عنوان منطقه نمونه گردشگری شناسایی شده و طرح جامع آن به تصویب شورای عالی گردشگری رسیده است. “سرزمین ایرانیان” اولین مجموعه در کشور می ‌باشد که به طور هم ‌زمان سه عنوان منطقه نمونه گردشگری بین المللی، شهرک مسکونی و منطقه ویژه اقتصادی را به خود اختصاص داده است.

از جمله مزایا سرزمین ایرانیان میتوان به گزینه های زیر اشاره کرد:

سرزمین ایرانیان به عنوان یک مگا پروژه ملی ارمغان آور سبک جدیدی است برای زندگی ایرانیان می باشد از این جهت که علاوه بر  بحث اقامت و  سکونت میتوانید بحث کارو تجارت، ورزش، تفریح و سرگرمی، فرهنگ و دانش، خدمات سلامت و درمانی و … را نیز در کنار هم داشته باشید.

سرزمین ایرانیان در 1400 هکتار با 24 کاربری متنوع با همکاری و طراحی بهترین مشاورین بین المللی و داخلی کشور، موقعیت مناسب و سبک نوینی را برای زندگی ایرانیان فراهم می آورد.

سرزمین ایرانیان به عنوان نزدیکترین منطقه ویژه اقتصادی  و منطقه نمونه گردشگری در سطوح بین المللی به پایتخت محلی مناسب را جهت زندگی و فعالیت و تفریح، فراهم می آورد.

اولین مرکز تجارت خودرو با رائه یکپارچه خدمات جهت خرید و فروش خودرو در منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان، فضایی را برای برندهای برتر خودرو و سرمایه داران در این زمینه فراهم می آورد تا با کمترین خواب سرمایه شو روم های خودرو را با استاندارهای بین المللی در شهرخودرو سرزمین ایرانیان  برگزار کنند.

ساخت اولین دهکده قامتی گلف ایران با استانداردهای بین المللی در قلب سرزمین ایرانیان

بزرگترین مجموعه چوگان و اسب دوانی کشور با استانداردهای بین المللی با امکان برگزاری مسابقات داخلی و خارجی

احداث اولین پیست تست خودرو به طول 1.1 کیلومتر در اولین پیست فرمول 1 کشور به طراحی شرکت Tilke ( مشاور و طراح 11 پیست از 18 پیست بزرگ دنیا) با تلفیق 6مدل از پیچ های معروف پیستهای فرمول 1 دنیا.

برگزاری چندین دوره مسابقات کشوری در بزرگترین مجموعه سوپر کارت جهان در سرزمین ایرانیان با استاندارد Aجهانی

برگزاری چندین دوره مسابقات کشوری در نخستین پیست خاکی  کشور با استانداردهای بین المللی در سرزمین ایرانیان همراه با آموزش باگی،ATV، موتور کراس

سرزمین ایرانیان به عنوان یک مجموعه ورزشی تفریحی گردشگری اقامتی دارای بیش از 600 مجوز میباشد که از مهمترین آنها میتوان به مجوز شورای عالی معماری و شهرسازی و منطقه ویژه اقتصادی اشاره کرد

سرزمین ایرانیان تجربه تلفیقی از شهرسازی نوین به همراه فرهنگ غنی ایرانی است

دارای طرح بزرگترین پارک آبی و شهربازی خاورمیانه و مجهزترین مرکز خرید کشور با طراحی برترین مشاورین بین المللی به هدف ایجاد مدرن ترین فضاهای تفریحی تجاری و ورزشی

 وجود مراکز لجستیک و انبار با سرمایه گذاری یکی از بانکهای خصوصی کشور در قسمت انبارهای خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان

بهترین پتانسیل جهت ایجاد پردیس های بین المللی دانشگاهی در دهکده دانش سرزمین ایرانیان به دلیل نزدیکترین منطقه ویژه اقتصادی بودن

بهترین پتانسیل جهت برگزاری کمپ های بین المللی ورزشکاران و برگزاری تورنمنت های بین المللی در دهکده ورزش سرزمین ایرانیان

دارای مجوزات تخصیص آب، سالیانه 10 میلیون مترمکعب از کانال محمدیه و علاوه بر آن 6حلقه چاه آب جهت تامین آب سرزمین ایرانیان

خط انتقال آب چاه رحمت آباد در سرزمین ایرانیان شکل گرفت

برآوردن نیازهای روزمره و سایر نیازها افراد از سن 0 تا مسن به منظور گردهم آوردن کانون خانواده

قرارگیری بحث اقامت در مجاورت زمین گلف 92 هکتاری سرزمین ایرانیان علاوه بر بهره گیری  از منظر زیبای زمین گلف و تولید اکسیژن برای 150هزار نفر و تلطیف هوا ، ارزش افزوده بر روی ویلاها امکانی مناسب جهت سرمایه گذاری را فراهم می آورد.

سرزمین ایرانیان در 35 کیلومتری تهران واقع در آزادراه تهران-ساوه بعد از شهر جدید پرند میباشد که کارتینگ بین المللی پرند در حاشیه وروردی این سرزمین واقع گردیده است.

دسترسی های بسیار خوب سرزمین ایرانیان یکی دیگر از مزایای آن میباشد که اتوبان تهران ساوه، جاده قدیم تهران ساوه و اتوبان تهران قم و کمربندی بزرگ جنوب تهران که در حال افتتاح است از دسترسی های جاده ای آن میباشد و مترو  پرند كه به خط 1 تهران متصل مي گردد و راه آهن سراسري شمال- جنوب که از شمال سرزمین ایرانیان میگذرد از دسترسی های ریلی و مهمترین آن دسترسی هوایی میباشد که فرودگاه امام خمینی در 7کیلومتری سرزمین ایرانیان قرار دارد.