هفتگانه عشق؛ هفت شب آیینی در کنار مخاطبین، پیش از افتتاحیه

برنامه آیینی هفتگانه عشق از تاریخ 17 الی 23 مردادماه در راستای گرامیداشت مکتب عاشورایی در محل پروژه در حال ساخت سیتادیوم برگزار شد. در این برنامه هفت پرده تئاتر میدانی با روایتگری وقایع روز عاشورا و داستان های یاران امام حسین (ع) اجرا شد که در کنار برنامه های متنوع دیگر؛ فرصتی دوباره را برای بودن در کنار مخاطبین آتی پروژه سیتادیوم رشت امکانپذیر ساخت.

دوان ایرانیان به عنوان توسعه دهنده و مشاور استراتژیک بازاریابی و برندینگ پروژه سیتادیوم رشت؛ برنامه ای جامع را در راستای اهداف اجتماعی پروژه و اینبار با توجه به فرهنگ و سنت های عاشورایی برگزار کرد. در این هفت شب، سعی شد به گروه های مخاطب متفاوت توجه شود و نیازهای آنها برای حضور در نظر گرفته شود. محوطه سازی روبروی پروژه در حال ساخت سیتادیوم مورد استقبال جمعیت بسیاری زیادی قرار گرفت و لحظه های به یاد ماندنی را در این شب ها رقم زد که نصب دومین ابر پرچم عاشورایی در نمای پروژه از جمله این موارد بود.

برنامه هفتگانه عشق شامل اجرای تئاتر میدانی مولای عشق بود که در کنار برنامه های دیگری همچون اجرای شب شعر، تقدیر از پیرغلامان حسینی، تجلیل از خانواده شهدا، برنامه اختصاصی نوزادان و خردسالان و برنامه اختصاصی کودکان شب هایی پر شور و حال را رقم زد. از جمله گروه های مخاطب اصلی این برنامه کودکان بودند که علاوه بر اهدای هدایا در شب های خاص به آنها به رسم یادگاری، حسینیه کودک هر شب میزبان کودکان بود و مربیان ساعاتی را با برنامه های مختلف با کودکان سپری کردند. آوای اصیل ساز کرنای به عنوان یکی از سازهای نمادین مذهبی در استان گیلان، هرشب در ابتدای برنامه به گوش می رسید و موکب آقا امام رضا (ع) هر شب پذیرای میهمانان سیتادیوم بود. همچنین حضور مسئولین و مدیران در حوزه های مختلف در این شب ها در مراسم هفتگانه عشق باعث دلگرمی عوامل سیتادیوم بود.

از دیگر موضوعاتی که در این برنامه بسیار مورد توجه قرار گرفت برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع ثبت تصویر از وقایع هفتگانه عشق بود که سبب جذب بسیاری از هنرمندان عکاسی به پروژه در طی این شب ها شد. داوری این مسابقه بر عهده سه تن از سرشناس ترین عکاسان استان گیلان بود و مراسمی به مناسبت اعلام آثار برتر و اهدای جوایز در روز 28 مردادماه؛ مصادف با روز جهانی عکاسی در محل دفتر اطلاع رسانی سیتادیوم برگزار شد.

سیتادیوم رشت به عنوان بزرگترین مرکز تجاری تفریحی شمال ایران در جاده رشت-انزلی در حال ساخت است و از استراتژی های تأثیرگذار آن در حوزه برندینگ و ارتباط با مخاطبین آتی پروژه؛ برگزاری برنامه هایی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و هنری است تا از این طریق مخاطب آتی پروژه را بهتر بشناسد و در راه برطرف کردن نیازهای آنها و برقراری ارتباطی عمیق تر برنامه ریزی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه سیتادیوم رشت به آدرس وب سایت این پروژه مراجعه فرمایید:

اینستاگرام

آپارات