قطار میلینیوم آماده به حرکت

میلینیوم نامی که به گوش مردم تهران آشناست. حتی اگر نام این پروژه را نشنیده اید قطعا هنگام عبور از بزرگراه شهید همت و تقاطع آن با خیابان شیخ ‌بهایی اسکلتی عظیم از تیر و ستون های فولادی توجه شما را به خود جلب کرده است. میلینیوم پروژه ای که از آن به عنوان بزرگترین برج مسکونی و تجاری و اولین ساختمان اسکلت تمام فلزی در ایران یاد می شود مجددا پس از سال ها در مسیر حرکت قرار گرفته است. پروژه درحال ساخت هزاره سوم یا میلینیوم از بلندمرتبه ترین برج های تهران است که شروع فعالیت ساخت آن از سال ۱۳۸۱ آغاز شد اما متاسفانه به دلیل مسائل و مشکلات عدیده، این پروژه تاکنون به اتمام نرسیده است.

اکنون پس از گذشت بیش از ۱۷ سال از مطالعات اولیه این طرح، شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور استراتژیک، همکاری خود با کارفرمای این پروژه عظیم (تعاونی مسکن آشیانه هزاره سوم ایرانیان) را در خصوص مطالعات فرصت و مهندسی ارزش آغاز کرده است.

شركت دوان ايرانيان با تكيه بر تجارب بين المللي، بهره گیری از تجارب گروهی، خرد جمعی و دانش خبرگان اقدام به تهيه و ارائه متدهاي اجرايي مربوط به مطالعات فرصت در صنعت ساختمان ايران نموده است. خدمات تحقیقات بازار و مطالعات فرصت مربوط به این پروژه نیز در کنار رعایت چهارچوب ها و استانداردهای ساخت، مدیریت نوین جهانی، ملاحظات شرایط اقتصادی موجود و انعکاس ترجیحات کارفرما در دستور کار دوان ایرانیان قرار گرفته است