تولد ۱۶ سالگی دوان

ما در تاریخ ۱۶/۸/۱۴۰۲ تولد ۱۶ سالگی دوان را جشن گرفتیم.

برای تولد ۱۶ سالگی تصمیم گرفتیم جشنی متفاوت تر داشته باشیم. باهمدیگر فکر کردیم و انتخاب ما سپری کردن یک روز در کنار همدیگر با تجربه ورزش و بازی گروهی و انفرادی بود. پینت بال، تیراندازی و تیرکمان انتخاب ما برای این روز بود.

علاوه بر تجربه جدید و دورهم بودن، در بازی پینت بال سعی کردیم عملکردمان را در کار گروهی بسنجیم. استراتژی های کارآمد و عملی کردن آنها یکی دیگر از اهداف هر تیم در پینت بال بود. همچنین در تیراندازی و تیر و کمان سعی کردیم قدرت تمرکز خود را بسنجیم و با هر تیری که پرتاب می‌شد، سعی کردیم در شانس بعدی تمرکز و هدف گیریمان را تقویت کنیم. این سه ورزش باعث شد در یک روز زیبای پاییزی حال و احوالمان را عوض کنیم و از کنار یکدیگر لذت ببریم. همچنین، مثل همیشه مدیر عامل شرکت، آقای بشیر انیسی، نکات زیادی را در خصوص موضوعات رفتار سازمانی و رشد فردی به ما آموزش دادند.

درباره دوان ایرانیان

دوان ایرانیان در سال ۱۳۸۶ ثبت شد. از آنجایی که نوع خدمات دوان در حوزه خدمات جدید و نوآورانه است، آموزش و رشد گروهی همواره یکی از ارزش های سازمانی ما بوده است. چشم انداز دوان در تمام این سال ها تبدیل شدن به بخش تفکیک ناپذیر صنعت ساختمان کشور از طریق پیاده سازی علمی خدمات توسعه در این صنعت با هدف افزایش کیفیت ساختمان در ایران و توانمند سازی مشتریان بوده است.

چشم انداز ما این است که تبدیل به مطرح ترین شرکت سازنده، بهره بردار و مشاور استراتژیک صنعت ساختمان ایران در بخش های تجاری، مسکونی و اداری شویم تا سرمایه سرمایه گذاران را با بهترین شاخص ممکن ارتقا دهیم و در کمترین زمان به آن ها برگردانیم. همچنین ماموریت ما در فعالیت در این حوزه مأموریت دوان ایرانیان پیاده سازی علمی خدمات مدیریت توسعه بر مبنای تفکر استراتژیک در صنعت ساختمان است. تلاش ما ارائه خدمات خلاقانه، صادقانه، حرفه ای و منحصر بفرد به مشتریانی است که ارزش صداقت و شفافیت را می دانند.

برای آشنایی دقیق تر با لینک زیر را کلیک کنید:

درباره ما

درباره بشیر انیسی بیشتر بدانید

در طی این سال ها افراد زیادی در کنار خانواده دوان مشغول به کار شدند و از پیش ما رفتند. جای آنها هنوز هم در کنار ما سبز است و عضوی از خانواده بزرگ ما هستند.