گردهمایی سالیانه اعضای کانون کارآفرینان برتر استان تهران

به مناسبت روز ملی کارآفرینی، کانون کارآفرینان برتر استان تهران نشست سالیانه خود را در سالن همایش هتل استقلال برگزار کرد. این رویداد با حضور اعضای کانون تهران و مسئولین با هدف تبادل افکار، ایده ها و اطلاعات در بستری دوستانه و خانوادگی تعریف شده است و در پی خلق اجتماع برای کارآفرینان است.

بشیر انیسی به عنوان رئیس کانون کارآفرینان برتر استان تهران، محوریت اصلی برگزاری این اجتماع سالیانه را توجه به نقش “خانواده و کودکان” عنوان کرد. ایشان یکی از مهمترین دستاوردهای گردهمایی دوم اردیبهشت ماه 1403 را رونمایی از طرح “مربی گری و توانمندسازی نسل بعدی” دانست. همچنین ایجاد فضایی برای ارتباطات میان کارآفرینان بدون ساختارهای رسمی اداری، فرصتی برای ایجاد بارورسازی ایده ها و برنامه های آتی خواهد بود.

در ساختارهای بین المللی، گردهمایی های غیررسمی میان اعضای یک نهاد رسمی، به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای پیشبرد اهداف و مستحکم سازی پایه های ارتباطات در نظر گرفته می شود. با اتکاء به این موضوع، گردهمایی سالیانه اعضای کانون کارآفرینان برتر استان تهران به عنوان بزرگترین و مهم ترین رویداد این کانون در نظر گرفته شده است.

برای اطلاع از فعالیت های کانون کارآفرینان، به وب سایت زیر مراجعه کنید:

http://tehran.kanoonkarafarinan.ir/