دوان ایرانیان به کارخانه نوآوری آزادی، سوله هفت و هشت پیوست!

دوان ایرانیان دفتر خود را به آدرس جدید، (میدان آزادی، بزرگذاه لشگری، جنب مترو بیمه، کارخانه نوآوری آزادی، سوله هفت و هشت) انتقال داد.

 پس از ۱۱ سال استقرار تیم دوان در دفتر برج طوبی تصمیم گرفتیم برای تغییر چهارچوب‌های کاری و ایجاد روابط بیشتر وارد یک محیط جدید بشیم. فضای جدیدی که انتخاب کردیم کارخانه نوآوری آزادی است. این مکان جایی برای حضور استارتاپ ها و کسب و کار های مختلف کوچک و بزرگ است. همچنین فضایی مملو از خلاقیت، تکنولوژی، ارتباطات و ایده پردازیست.

از آنجایی که شرکت دوان ایرانیان نوع خدمات خود را از مهندسی بازاریابی و فروش به مدیریت توسعه در صنعت ساختمان تغییر هویت داده است، مدیرعامل شرکت، آقای بشیر انیسی بهترین موقعیت مکانی برای شروع کسب وکار جدید را یک فضای کار اشتراکی انتخاب نمود.

فضا‌های کاری اشتراکی فضاهایی هستند که برخلاف محیط‌های اداری معمولاً توسط یک سازمان مشترک به کار برده نمی‌شوند. این محیط‌ها برای فریلنسرهای حرفه‌ای، پیمانکاران مستقل یا افرادی که اغلب در سفر هستند و فعالیت‌های مستقل انجام می‌دهند جذاب می‌باشد. محل کار اشتراکی، اجتماعی از افرادیست که در عین انجام فعالیت‌های مستقل، ارزش‌هایی را به اشتراک می‌گذارند و البته افرادی که مشتاق به هم‌کوشی هستند که این هم کوشی می‌تواند با کار کردن در کنار افرادی که برای فعالیت در یک محیط مشترک در کنار یکدیگر، ارزش قائل هستند، اتفاق بیفتد. فضاهای کار اشتراکی الزاماً برای استارتاپ‌ها ساخته نمی‌شوند؛ ولی معمولاً توسط آن‌ها استفاده می‌شود. با توجه به اینکه الزامات فیزیکی اساسی کار کردن در این فضاها فراهم می‌شود، در برخی موارد شتاب‌دهنده‌های کسب و کار یا مراکز تحقیق و توسعهٔ شرکت‌های بزرگ نیز ممکن است در این فضاها مستقر شوند.

کارخانه نوآوری آزادی و سوله هفت و هشت به صورت تخصصی در این حوزه فعال هستند و یکی از بهترین گزینه ها برای ما بود.

آدرس و شماره تماس جدید ما:

میدان آزادی، بزرگذاه لشگری، جنب مترو بیمه، کارخانه نوآوری آزادی، سوله هفت و هشت، آفیس A

۰۲۱-۹۱۳۲۲۲۲۵

همچنین برای پیدا کردن لوکیشن سریعتر دفتر میتوانید از قسمت درباره ما به بخش لوکیشن مراجعه فرمایید.

درباره فضای اشتراکی هفت و هشت بیشتر بخوانید.