معرفی خدمات بازاریابی و فروش دوان ایرانیان در نمایشگاه تعطیلات و جشن مهرگان

دوان ایرانیان برای معرفی خدمات خود در زمینه مهندسی بازاریابی و فروش در نمایشگاه تعطیلات و جشن مهرگان شرکت کرد. ارتباط مستقیم با مخاطبین بالقوه یکی از ابزارهای کارآمد برای معرفی خدمات جدید در بازار صنعت ساختمان است.

نمایشگاه تعطیلات، نمایشگاهی ۳ روزه بود که در سالن حجاب برگزار گردید. این نمایشگاه در مورد تعطیلات و امور مربوط به آن از جمله تورهای تفریحی و مکان های سیاحتی کشور از طرف آژانس های مسافرتی و هتل ها برگزار شد. دوان ایرانیان در این نمایشگاه به معرفی پروژه های تحت مدیریت خود در زمینه مهندسی بازاریابی و فروش پرداخت.

تعداد بسیاری از بازدیدکنندگان از غرفه دوان ایرانیان بازدید کردند و فرم مخصوص بازدید کنندگان را پر نمودند. بازدیدکنندگان خواهان اطلاعات بیشتر از پروژه های مناطق توریستی که تحت مدیریت بازاریابی و فروش دوان ایرانیان بود، شدند.

جشن مهرگان در تالار امام علی (ع) دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید. شرکت دوان ایرانیان به عنوان اسپانسر و با هدف اطلاع رسانی در مورد پروژه های تحت مدیریت خود در این جشن شرکت نمود.

در این جشن، جناب آقای محمدرضا شریفی نیا و خانم مهراوه شریفی نیا، بازیگران نام آشنای سینمای ایران مورد تقدیر قرار گرفتند. به این عزیزان از طرف دوان ایرانیان هدایایی به رسم یادبود به ایشان تقدیم گردید.