شرکت دوان ایرانیان میزبان شرکت ایتالیایی Iritali در تهران

فعالیت های بین المللی شرکت دوان ایرانیان این بار منجربه میزبانی از دومین شرکت طراحی و مهندسی ایتالیایی در ایران شد.

آقای Paolo Facchini مرد شماره یک شرکت ۲۲ Lambordini که یکی از شرکت های هولدینگ iritali می باشد، درجلسه ای مشترک با مدیر عامل شرکت دوان ایرانیان آقای مهندس بشیر انیسی به بحث و گفتگو در خصوص پروژه های ساختمانی و املاک ومستغلات در ایران پرداختند.

در این جلسه هر دو شرکت به شرح فعالیت های خود پرداخته و آقای فکینی پس از آشنایی با شرکت دوان ایرانیان خوشحالی خود از آشنایی با این شرکت را ابراز داشتند. به اعتقاد ایشان تعداد شرکت هایی که همچون دوان ایرانیان فعالیت های خود را با طرحی استراتژیک از ابتدا تا انتها دنبال می کنند در دنیا اندک است.

پس از آشنایی کامل هر دو شرکت با فعالیت های یکدیگر، تفاهم نامه ای بین آنها برای همکاری در پروژه های با پتانسیل همکاری بین المللی در آینده تنظیم شد. شرکت دوان ایرانیان امید دارد این همکاری آغازی برای ورود مفاهیم نوین ساخت و مدیریت مجموعه های اداری و تجاری باشد. به اعتقاد دوان مفاهیم درست و کامل از یک دفتر اداری و یا محیط تجاری هنوز به درستی وارد صنعت ساخت و ساز ایران نشده است و پروژه های موجود با استانداردهای بین المللی فاصله ای چشمگیر دارند. همکاری با شرکت های معتبر و با تجربه بین المللی در چنین پروژه هایی سبب خواهد شد فرهنگ ساخت چنین مجموعه هایی وارد فضای کاری ایران شود و به عنوان یک کلاس درس عمل کند.

برند iritali به عنوان هولدینگی بزرگ و معتبر درگاهی برای ورود فعالیت های چندین شرکت خانوادگی ایتالیایی با سابقه بلندمدت به ایران است. از زیرمجموعه های مهم این برند، شرکت L22 می باشد که در تمامی حوزه های مربوط به طراحی و ایده پردازی معماری، مجتمع های ساختمانی و طرح های شهری فعالیت دارد. این شرکت دومین شرکت طراحی و ساخت و ساز ایتالیا به لحاظ مساحت ساخت در سالهای اخیر، و سومین شرکت اروپا از همین نظر است. لومباردینی ۲۲ سوابق بسیاری در ساخت و طراحی سازه های عظیم با کاربری های مختلف دارد و در طراحی و ساخت هتل های معتبر و معروف سرشناس است. همچنین، تسلط این شرکت به استانداردهای مجتمع های تفریحی، اداری و تجاری آن را تبدیل به مجموعه ای بی بدیل کرده است.

از جمله پروژه های شرکت L22 می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • طراحی و اجرای ساختمان اداری مایکروسافت در میلان؛ Microsoft House
  • طراحی و اجرای ساختمان اداری الکاتل در ایتالیا؛ Alcatel Lucent
  • طراحی و اجرای ساختمان اصلی اداری نستله در ایتالیا؛ Bestle Headquarters
  • طراحی و برندینگ ساختمان اداری هاینکن در میلان؛ Heineken
  • طراحی مرکز خرید Forum Palermo
  • طراحی هتل جورجیو آرمانی در ایتالیا
  • طراحی مجتمع اقامتی Kempinski Residences در سوئیس
  • طراحی هتل The Roman Penthouse در رم
  • طراحی دیتا سنتر HP در ایتالیا
  • –          …