برج‌های مسکونی ناویا

برج های مسکونی ناویا در زمینی به وسعت ۵۴۵۰۳ مترمربع توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب بعنوان معتبرترین برند مسکونی ساز کشور در حال ساخت است. این مجمع بصورت کلی در ۲۰ بلوک، ۱۴۴۰ واحدی با تنوع ارتفاع طبقات ۹-۱۲-۱۵-۱۸ ساخته خواهد شد.

ناویا با تمرکز بر ساخت واحدهای ایمن و اقتصادی در بخش کمتر توسعه یافته غرب کلانشهر تبریز، بزرگ ترین پروژه بازآفرینی و خلاق شهری است. این پروژه با بهره گیری از بروزترین شیوه های فنی و اجرایی در حال انجام است.

این مجموعه در سه فاز با زیربنایی بالغ بر ۲۸۹۳۱۴ متر مربع برنامه ریزی شده است. طراحی معماری منحصربفرد متناسب با الگوی سکونتی، مطالعات اجرایی و شهرسازی دقیق و علمی، توسعه مبتنی بر کشاورزی محور به دلیل قرار گیری در آخرین تنفسگاه باغشهر تبریز در حال شکل گیری است.

دوان ایرانیان به عنوان مشاور استراتژیک ناویا، با پریمیوم کردن پروژه توسط تعریف کاربری ها و خدمات منحصربفرد در این مجموعه فعالیت خود را آغاز کرده است. اولین اقدام بعد از ورود دوان نامگذاری مجدد مجموعه از آیمان به ناویا بود.

یکی از نکات جذاب ناویا تعریف امکانات و خدمات متنوع و منحصربفردش است. تمرکز عمده این امکانات بر نسل نوظهور یا همان نسل Z می باشد. ناویا به کشتی ای دوست داشتنی تبدیل خواهد شد که این نسل و خانواده ها تمایلی به پیاده شدن از آن ندارند. برای مثال بخش های فرهنگی، ورزشی، مدرسه کسب و کار، فضای کار اشتراکی و ….

نورآوا

رویداد هنری نورآوا که به منظور رونمایی از لوگوی ناویا در بیست تیرماه ۱۴۰۲ برگزار شد بشدت مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت. در این رویداد که در یکی از خانه های زیبا و تاریخی تبریز برگزار شد (بوتیک هتل سرخه ای-خانه داماد مظفرالدین شاه) با استفاده از المان های فرهنگی تبریز از موسیقی اصیل آذربایجان تا فرش و خوراک، با ترکیب تکنیک دیجیتال آرت شبی به یاد ماندنی و منحصربفرد در ذهن مردم تبریز رقم زد.