رویداد خلاقانه و هنری نورآوا برای معرفی پروژه مسکونی ناویا در تبریز برگزار شد

شرکت دوان ایرانیان برای معرفی پروژه مسکونی ناویا، در حرکتی خلاقانه از ایونت مارکتینگ بهره جست. ایونت مارکتینگ روشی جذاب برای معرفی پروژه‌هاست که هزینه‌ها را بهینه کرده و اتفاقی شگرف پدید می‌آورد.

شرکت دوان که مشاور انحصاری بازاریابی و توسعه ناویا است برای این پروژه که در شمال غرب ایران و در شهر تبریز واقع است، یک رویداد هنری موسیقایی طراحی و اجرا کرد.

با توجه به تاریخی و فرهنگی بودن بافت شهر تبریز و نگاه هنری کارفرمای گرامی، ناویا با رویداد نورآوا در خانه‌ای تاریخی به نام عمارت سرخه‌ای واقع در محله سرخاب تبریز به تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد. دوان که در طراحی و اجرای این رویداد از سنت و مدرنیته بهره جسته بود، این ترکیب را به عنوان ترکیب برنده می‌داند.

به علاوه کارفرمای محترم پروژه ناویا، نگاهی اصیل و صاحب ریشه و در عین حال مدرن و بدیع به پروژه مسکونی ناویا دارد. به گفته کارفرمای ناویا جناب مهندس شکری: ناویا قرار نیست یک مسکن باشد، ناویا یک خانه است. جایی که بشود در آن آرامش را یافت.

شعار ناویا هم گویای همین موضوع است. ناویا با شعار یک ماوا در این رویداد رونمایی شد. لوگو و شعار و داستان برند ناویا در پایان اجرای هنری و موسیقایی در شبی آرام و لذت بخش به سمع و نظر مخاطبین رسید.

استاد محبوب خلیلی و استاد علی داوودی و خانم گلناره اسداوا در این شب به هنرنمایی پرداختند. موسیقی عاشیق و فلکلور آذری و موسیقی مدرن آذری، زیبایی نواها و آواهای ترکی را برای مهمانان تبریزی به زیبایی رقم زد.

در حین اجراهای موسیقی، بخش نورپردازی و تصاویری که روی بنای عمارت سرخه‌ای و در سه جهت بنا پخش می‌شد، زیبایی را دو چندان می‌کرد. ترکیب موسیقی و نورها باعث شد ناویا با نورآوا به زیبایی به رقص دربیاید و در برابر چشم بینندگان و شنوندگان در صحنه بدرخشد.

 در این مراسم که مهمانان آن افراد اثرگذار و شاخص تبریز بودند، به گونه‌ای کاملا متفاوت یک پروژه مسکونی لانچ شد. افرادی که در مراسم حضور داشتند، لبخند رضایتشان دیده می‌شد. این خود گواه موفقیت رویداد نورآوا بود.

مهمان‌ها از اینکه یک پروژه مسکونی به این صورت و قوی وارد عرصه شده است شگفت زده شده بودند و اولین بار بود که در عرصه تبلیغات چنین برنامه‌ای را می‌دیدند.

به علاوه در این مراسم اساتید شعر و ادب، سخنان زیبایی گفتند و در شهر تبریز با کلام زیبای خود از مهمانان محترم پذیرایی کردند. در کنار پذیرایی با موسیقی و نور و کلام، پذیرایی بیزنسی انجام شد که در شان مهمانان عزیز بود.

پروژه ناویا قصد دارد در شهر تبریز فضاهای متفاوتی را با رویکردی جدید خلق کند. ناویا قرار است مامن و ماوایی باشد که در شهر اولین‌ها به بهترین کارکرد دسترسی پیدا کند. در این رویداد زیبا که در آن خنکای نسیم تبریز در شب و نورها دست به دست هم داده بودند، خریداران ناویا برای اولین بار به شکل زیبایی با این پروژه مواجه شدند.

این پروژه در نوع خود در کشور برای اولین بار رقم خورده و قصد دارد که در فضاهای خلاقانه به فعالیت خود ادامه دهد. اتاق فکر تیمی این رویداد را به زیبایی به سرانجام رساند. ناویا در ادامه هم با اخبار جذابی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

برای اطلاعات بیشتر درباره پروژه ناویا می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۳۹۶۷۷۷۷ تماس حاصل فرمایید.